Friday, April 20, 2007

















Lauryn Hill - The Miseducation of Lauryn Hill

Jeg prøver å få en større bredde - utvide horisonten om du vil - i hva jeg hører på av musikk, og siden jeg har hørt mye bra om denne dama her, tenkte jeg at det kunne være interessant å sjekke henne ut (ikke "opp").

Soul, eller hva det enn heter for no, er vanligvis ikke min greie, men Lauryn Hill er en veldig flink artist (kom som en bombe på de fleste), både musikalsk og lyrikkmessig. Jeg liker faktisk denne plata ganske godt, selv om jeg syns noen av sangene er dørgende kjedelige, og den nok aldri kommer til å bli noe førstevalg i CD-spilleren.

Basert på at jeg tidvis liker musikken godt, og at Lauryn Hill er en dyktig artist, gir jeg "The Miseducation..." en Tommel opp.

Sanger verdt å sjekke ut - "Lost Ones", "Final Hour".

No comments: