Monday, July 23, 2007

















The Killers - Sam's Town


Jeg hadde hørt et par sanger fra "Hot Fuzz" og et par fra denne, så da tenkte jeg at det var på sin plass å sjekke ut et album i sin helhet.

The Killers kommer fra Las Vegas og spiller litt post-punkete rock supplert med synth her og der. Det hele er rett og slett nokså fornøyelig, og de har mange fine melodier i form av Brandon Flowers' høytidelige stemme, akkompagnert av the Killers forøvrig.

Jeg var faktisk inne på tanken å gi "Sam's Town" en Va bra, men kom vel egentlig til den slutningen at mange av sangene blir nokså like. Så til tross for at jeg har gitt mange CDer den samme trygge karakteren, velger jeg å gi "Sam's Town" en Tommel opp.

Sanger verdt å sjekke ut - "Read My Mind", "Bones", "Why Do I Keep Counting".

No comments: